2.11.2012

9 En güzel gününüz mosmor olsun !



Mosmor olmasa bile küçük mor detaylarla ortama biraz hareket katabilirsiniz...
Bu postu çok yakın zamanda evlilik planları yapan çok sevdiğim bir arkadaşım için yazıyorum aslında ama hadi sizde sebeplenin gelmişken. :P
Favori rengimin 'mor' olduğu söyleniyor. Bilemiyorum şimdi çevreme baktığım zaman mor tonlarında bir şeyler görüyorum evet özellikle salonumda mor ağırlıklı mobilyalarım olabilir evet ama o mobilyacının gerizekalılığı biraz, birazda benim bıkmışlığımdan kaynaklı olabilir.Yani evlenelim dedik 3 ayda her şeyi hallettik ve o kadar kısa sürede olduğu içinde bünyeler artık bir yerden sonra iflas ediyor yeter artık diyorsun insan alışverişten bile sıkılabiliyor evet!

Beyler bu lafım size ;  bir bayanı alışverişten soğutmak istiyorsanız onunla evlenin! ( Bu lafım biraz kandırmacalı gibi gelebilir size ama..) :P
Her neyse mobilyacının gerizekalılığına gelirsek ona o kadar mürdüm rengi olacak dedik adam zaten 3 kere getirip geri götürdükten sonra mobilyaları ben de artık bıkmıştım yani . Az da kavga etmedik zaten beyaz mobilya getiriyorsun her yeri çizik çizik falan.. Amaan neyse aklıma gelince yine sinirlerdim bak! :)
Kimseyle kavga edemem ama esnafla ederim bak! Ayaküstü geçirmeye çalışanı hele hiç affetmem. Döverim orda hemen bi kafa bi yumruk dermişim. :p
Neyse ben en iyisi sizi görsellerle baş başa bırakayım da daha fazla zırvalamayayım..



Makaronsuz düğün olmaz!













Bu da benim işteee desem yemezsiniz tabi :P


İmama da al bu mor takkeyi tak derseniz, takmasa bile en azından suratındaki mosmor ifadeyi görüp gününüze neşe katabilirsiniz..

9 yorum:

  1. Mor asilzade rengi !
    Çok severim ;-)

    YanıtlaSil
  2. Bende var bu mor tutkunluğu :)
    Geçenlerden çarşıya çıkarken indigo kot pantolon, mor küçük kareli gömlek, kahverengi ipince kemer, salaş topuza mor taç, mor fiyonk küpe, mor saat ve mor ve siyah karışım cam kolye :) İşte bu kadar çok seviyorum moruu :)
    Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh iyiymiş. beğendiğine sevindim canım :))

      Sil
  3. ayy benımde hayalım mor cıcekler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makarondan sonraki 3. resim, gelin çiçeği çok hoş..

      Sil
  4. Moru huzurun rengi diye bilirim ve çok severim =)

    YanıtlaSil
  5. nişan çiçeğimi mosmor almam gerek. nerden bulucam ki şimdi ah ah bak aklıma ne soktun (^-^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wowww nişanlanıyor musun?? Tebrik ederim fıstık mutluluklar !!! Yapma istemiyorsan çiçeği bulabilirsin aslına en azından sipariş verebilirsin çiçekçilere yapma istesen bile onlarda katalog falan oluyor bak büyük ihtimal bulursun ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ÇKM Facebook'ta

BLoglovin'den takip et

Follow on Bloglovin

İzleyiciler

Bumerang - Yazarkafe